1. Home
  2. Produkty i usługi
  3. Zgłoszenia
  4. Garść przydatnych informacji – czyli o czym pamiętać kiedy potrzebujesz naszej pomocy.

Garść przydatnych informacji – czyli o czym pamiętać kiedy potrzebujesz naszej pomocy.

W przypadku składania zgłoszenia serwisowego prosimy o postępowanie wg poniższej instrukcji:

  1. Złóż zgłoszenie wysyłając wiadomość na adres e-mai: [email protected] 
  2. Możesz skontaktować się z nami również telefonicznie pod nr telefonu: +48 881 771 100. Pamiętaj jednak, że zgłoszenie telefoniczne trzeba potwierdzić na email (patrz pkt.1)
  3. Żebyśmy mogli zająć się Twoim zgłoszeniem szybko i sprawnie pamiętaj aby jeśli to możliwe podać opis problemu, nazwę/nr komputera oraz telefon kontaktowy do osoby zgłaszającej. Jeśli zgłoszenie dotyczy drukarki to napisz jaki jest model drukarki, lokalizacja w której się znajduje. Brak powyższych informacji może wydłużyć czas rozwiązania problemu.
  4. Nazwę komputera możesz znaleźć poprzez najechanie kursorem na ikonę programu ScreenConnect znajdującą się w zasobniku koło zegara systemowego:
  5. Pamiętaj, że komunikator ScreenConnect nie służy do składania zgłoszeń tylko do komunikacji online z technikiem w razie potrzeby. Zajmując się Twoim zgłoszeniem poprzez komunikator ScreenConnect możemy poprosić Ciebie o sprawdzenie czegoś, niewyłączanie komputera po pracy, itd
  6. Jeśli planujesz wysłać do nas komputer na serwis to pamiętaj aby ten fakt opisać najpierw w zgłoszeniu na: [email protected]
  7. Zanim wyślesz do nas sprzęt upewnij się, że otrzymałeś od nas numer zgłoszenia i nanieś go na paczkę. To ważne – zanim otworzymy paczkę, już wiemy co jest w środku i jakiego zgłoszenia dotyczy.
  8. Czas reakcji na Twoje zgłoszenie zależy od parametrów umowy SLA. Dopisanie w zgłoszeniu „proszę o szybką reakcję” lub „PILNE” nie skróci czasu reakcji.
  9. Nie odpisuj na automatycznie wysłany e-mail informujący o zamknięciu zgłoszenia.

    Dziękujemy.

Was this article helpful to you? Yes 4 No

How can we help?