Trawers Tools – to integracja pomiędzy Presta Shop a Trawers.
Trawers Tools to moduł przeznaczony dla sklepów Presta Shop pozwalający na zdalną wymianę informacji między sklepem internetowym a Trawersem.
Jest to narzędzie, które służy do komunikacji i daje możliwość
- dodawania produktów
- synchronizacji produktów i ich parametrów (cena, ilość, nazwa, opis, kategoria),
- synchronizacji klientów
- synchronizacji zamówień – (personalizowany wybór: wysyłanie zamówienia do Trawers przed lub po zmianie statusu zamówienia na opłacone)
pomiędzy sklepem internetowym a systemem sprzedażowym Trawers.
Zapewniamy personalizację ustawień:
- źródła ilości produktów – możesz ustawić skąd mają pobierać się informacje dotyczące stanów magazynowych.
- czasu cyklicznej synchronizacji wszystkich produktów
- domyślnej grupy odbiorców,
- operatora klientów
- magazynu
- ilości pozycji na stronie w wynikach wyszukiwania:
- maksymalnego czasu wykonywania skryptu automatycznej synchronizacji.
- rozszerzonego synchronizowania cen.
- rozszerzonego synchronizowania cen – szukaj w MI – wybierasz interesujący cię magazyn i ceny
Są tam też interesujące ustawienia globalne synchronizacji. Dla każdego z czterech możliwych do synchronizacji podmiotów (Cena, Ilość, Nazwa i Opis) dostępne są trzy ustawienia globalne: Auto, Zawsze i Nigdy.
Każde z tych ustawień jest w innej relacji z ustawieniami indywidualnymi osobnych produktów, do których masz dostęp w panelu „Produkty”. Jeśli ustawisz tutaj wszystko na „Auto” – indywidualne ustawienia produktów będą priorytetowe. Jeśli ustawisz którykolwiek z parametrów na „Zawsze” to dana wartość będzie zawsze synchronizowana, bez względu na indywidualne ustawienia produktów. Podobnie z parametrem „Nigdy”.
Dodatkowo możesz dopasować po adresie e-mail klientów składających zamówienie w Twoim sklepie. Jeśli masz kilka sklepów, a klienci jednego z nich pierwszy raz składają zamówienie w innym sklepie należącym do Ciebie, to Trawers Tools wyśle zapytanie do Trawers, czy klient o podanym adresie e-mail istnieje. Jeśli tak, to przypisze to zamówienie do już istniejącego klienta. Jeśli ta opcja będzie odznaczona, przy wysyłaniu nowego zamówienia Trawers Tools nie wyśle takiego zapytania i podejmie próbę utworzenia nowego klienta o podanym adresie e-mail.