Trawers Tools to moduł przeznaczony dla sklepów Presta Shop pozwalający na zdalną wymianę informacji między sklepem internetowym a Trawersem.
Jest to narzędzie, które służy do komunikacji i daje możliwość dodawania i synchronizacji produktów i ich parametrów (cena, ilość, nazwa, opis, kategoria) klientów i zamówień pomiędzy sklepem internetowym a systemem sprzedażowym Trawers.
Po instalacji wtyczkę Trawers Tools znajdziesz na dole po lewej stronie głównego panelu Presta Shop.
Otwierając panel administracyjny Trawers Tools masz dostęp do informacji tj:
- ilość dodanych indeksów produktów,
- ilość produktów oczekujących na synchronizację,
- ilość oczekujących zamówień sprzedaży,
- informacje o automatycznej synchronizacji,
- oraz dostęp do narzędzi.
Za pomocą panelu „Narzędzia” możesz zsynchronizować wszystkie produkty:
Klikając na „Synchronizuj wszystkie produkty” otworzysz panel informujący o procesie synchronizacji, wysyłający komunikat po ukończeniu pracy:
Przy użyciu narzędzi możesz też dokonać synchronizacji oczekujących zamówień.
Klikając „Synchronizuj oczekujące zamówienia” otworzysz panel informujący o procesie synchronizacji wysyłający komunikat po ukończeniu pracy: